Activated Relationships to create Customer Driven Value

Je klanten kunnen meer dan alleen luisteren naar jou! Waarom ga je niet met je klanten in gesprek? Het probleem is dan echter vaak dat we eigenlijk niet weten wat we precies van ze willen. 

Daar gaan we je mee helpen, dat is namelijk de eerste stap naar veel waardevollere informatie. De manier van communiceren “attitude” en de inhoud van die communicatie gaat het verschil maken.

Door je klanten als resource te zien kun je efficiënter werken en je gaat meer omzet genereren en het gaat je géén moeite kosten. 

Het activeren van relaties is een mindset!

Wat zijn de stappen die we nemen?

R-Intervention Design Workshop

Het verduidelijken van de meerwaarde van Relaties in je organisatie met een heldere scope in jouw bedrijf. We nemen 90 minuten de tijd met een casus die je meteen verder kan helpen en die je nieuwe inzichten gaat verschaffen.

R-Intervention Workshop

90 minuten Design Sprint
Prijs op aanvraag Eenmalig
  • Touchpoints in beeld
  • Plan van Aanpak
  • KPI's Identificeren

In-Company

Om de interne impact te doseren is het goed om te starten met een prototype. Zo kunnen we beheersbaar de resultaten in een korte periode inzichtelijk maken. In de fase daarna kunnen we meer processen mee gaan nemen in deze nieuwe klantbenadering.

In-Company

1- 2 Weken proces mapping
Prijs op aanvraag periode in overleg
  • Proces helderheid
  • Impact Analyse
  • Individualiseren vs Personaliseren

Service Workshop

Het proces heeft impact op je personeel. Voor de ene is dit een grotere verandering dan voor de andere. Met onze achtergrond en toolkit helpen we je graag met het laten landen van deze nieuwe mindset in je organisatie. Blijf je je klant in de watten leggen en laat je hem "lui worden?" of ga je je service intelligenter maken?

Service Workshop

90 minuten Design Sprint
Prijs op aanvraag Eenmalig
  • Winners vs Losers
  • Service vs. Service
  • Klant Activeren

Het huidige model in iedere markt en branche is gestoeld op het idee om met zoveel mogelijk aannames je klant te overtuigen dat je iets goeds voor hem hebt. Je gaat werken op basis van data uit verleden transacties en je gaat werken op basis van vergelijking. Je kijkt welke klanten welke producten hebben afgenomen en kunt dan beoordelen of er een overlap in behoeftes zit. 

Wij bouwen met jou aan de relatie waardoor je dit gis en gokwerk niet meer hoeft te doen. In je transactionele proces kijken we naar de juiste relatiemomenten, hierdoor hoef je niet meteen je hele infrastructuur aan te passen. Het RELATIEpad is een parallel pad dat langs je transactionele klantervaring gaat lopen. 

Door dit te doen kunnen we de klant als resource gaan inzetten. Waardoor je veel waardevollere informatie gaat ontvangen je minder op “WAARDE” hoeft in te zetten. De waarde die het heeft maakt de klant namelijk deels zelf en brengt de klant zelf ook mee. 

In het huidige model is het vaak niet zozeer de boeling maar toch lukt het ons om de klant volledig buiten spel te zetten. Wij leveren de klant waarde en wij servicen die klant wel even. Het vervelende hiervan is dat de klant er ook vermoeid van gaat worden en dat hij, zodra hij een betere prikkel krijgt ook weg is bij je. 

RELATIE is dus dé hefboom onder de productiviteit van een organisatie! Het juiste doen op het juiste moment met zoveel mogelijk mensen met een minimale eigen middelen.

Sluit Menu